Company radio
Wil je je employer branding een boost geven? Connectie maken tussen collega's, waar ze zich ook bevinden, in verschillende filialen, op de baan of in het buitenland? Verhuis je naar een nieuw kantoor en zoek je een originele manier om het gebouw in te huldigen? Vier je dit jaar je bedrijfsjubileum? Kortom, heb je iets te vieren met je collega's of klanten?
Dan kan radio het ideale platform zijn! Want met radio kan je verbinden, entertainen, interactief gaan en op een laagdrempelige manier corporate communicatie meegeven.
Wij zijn radiomakers en vanuit de liefde voor het vak, maken we ook radioshows voor bedrijven, volledig op maat. Lees verder en ontdek de vele mogelijkheden van Radio at Work!
Dan kan radio het ideale platform zijn! Want met radio kan je verbinden, entertainen, interactief gaan en op een laagdrempelige manier corporate communicatie meegeven.
Wij zijn radiomakers en vanuit de liefde voor het vak, maken we ook radioshows voor bedrijven, volledig op maat. Lees verder en ontdek de vele mogelijkheden van Radio at Work!
Deze bedrijven kozen al voor Radio at Work
|
|
Wat wij doen
Studio Sonart is een productiehuis voor audio en radio. Radiomaken zit in ons DNA. En vanuit deze passie bieden we ook bedrijfsradio op maat aan, een uitermate verbindend medium. Stel je voor: vanuit onze mobiele radiostudio of studio in Rumst, maken we live radio, exclusief voor en mét de collega's van je bedrijf. Zij volgen de uitzending via een unieke link of tijdelijke zendfrequentie.
We bouwen onze content op van onderuit en maken er een volledig gebrande radioshow van, compleet met je eigen jingles, bedrijfsnieuws en reclamespots. Keywords van onze radioshows zijn fun, muziek, interactie en verbinding. |
|
Wie zijn onze hosts?
Tom De Cock in 1 minuut
|
Roos Van Acker in 1 minuut
|
Marcel Vanthilt in 1 minuut
|
Felice Dekens in 1 minuut
|
Ann Van Elsen in 1 minuut
|
Wat mag je verwachten?
1. VerbindendOnze radioshows zijn een boost voor je employer branding. De volledige show wordt gebouwd in je huisstijl, zowel inhoudelijk als vormelijk. We verzamelen de content van onderuit en laten zoveel mogelijk mensen horen in de uitzending. Ook kunnen luisteraars reageren via de streamchat. Zo maken we er echt een show van voor en door collega's.
|
2. Van onderuitDe medewerkers van je bedrijf bepalen grotendeels het verloop van de show. We zetten in de weken voor de show een online babbelbox op. Die laat ons toe om vooraf vragen te stellen en zo boeiende stories aan de oppervlakte te brengen. Collega's kunnen er ook een gesproken boodschap nalaten, die we verwerken in de radioshow.
|
3. RadioOnze shows zijn een mix van favoriete platen en interactieve radioformats: interviews, spelmomenten, bedankjes, reportages enz. Je kiest zelf mee de bouwstenen in functie van je budget: het aantal uren radio, streaming via audio of video, een pro nieuwsstem, vliegende reporters, een bedrijfslied, gezongen jingles, ...
|
Wat is het programma?
1. Bedrijfsnieuws
|
Elk uur begint met een nieuwsbulletin waarin de belangrijkste realisaties van je bedrijf aan bod komen. We verrijken dit nieuws met quotes van collega's die meer duiding geven. Je kan kiezen voor een professionele nieuwsstem of enkele collega's afvaardigen om het nieuws te komen lezen.
|
|
2. Stories
|
In de weken voor de show zetten we een online babbelbox op. De boeiendste verhalen werken we uit tot programma-items, soms met een verrassend karakter. Zo kregen we bij Aquafin een tip over het muzikale talent van de CEO en bij Umicore over een verloving tussen twee collega's. Konden we niet laten liggen natuurlijk!
|
|
3. Interactief
|
We willen in de eerste plaats entertainen en dat doen we op verschillende manieren.
|
|
4. Radiospots
|
Nog een manier om corporate communicatie in de show te verwerken: via de reclameblokken. Zorgen je teams zelf voor de reclamespots? Of gaat onze copywriter aan de slag met jouw input? Hoe dan ook, er is altijd wel een rolletje weggelegd voor de collega's.
|
|
5. Bedrijfslied
|
Laat je collega's meebouwen aan een uniek bedrijfslied, geschreven door Raf Van Brussel. Het creatieve proces verwerken we mee als content in de uitzending.
|
|
Wat is het effect van company radio?
|
|
|
|
Meer inspiratie nodig?
Bekijk dan zeker eens een van deze aftermovies! Dit is Radio at Work: op en top verbindend, reportages met vliegende reporters, muzikale optredens van collega's, awarduitreikingen, verrassingen, hier en daar de bedrijfsfilosofie die wordt meegegeven, oog voor je merkidentiteit, streaming via audio en video, fun, energie en veeeeel muziek!
UCB On Air
|
10 jaar LUCA School of Arts
|
Radio Proximus
|
Radio Agristo
|